Wymagane dokumenty:
1. Wniosek właściciela własnoręcznie sporządzony.
2. Odpisy z ksiąg wieczystych obejmujące rozgraniczane grunty
3. Wypisy z rejestru gruntów obejmujące rozgraniczane grunty
4. Oświadczenie jednostki wykonawstwa geodezyjnego o przyjęciu do wykonania czynności rozgraniczeniowych
Do wglądu:
-
Opłaty:
Brak opłat / opłata jest wnoszona u wykonawcy rozgraniczenia /
Przewidywany termin załatwienia sprawy:
Niezwłocznie
Jednostka i osoba odpowiedzialna:
Referat Gospodarki Nieruchomościami, Planowania Przestrzennego, Rolnictwa i Ochrony Środowiska
Jolanta Poręba
nr pokoju: 15, II piętro
nr telefonu: 18 262 22 03 wew. 29
Godziny Urzędowania:
Poniedziałek : od godz. 9:00 do godz. 17:00
Wtorek - Piątek : od godz.7:30 do godz. 15:30
Miejsce składania dokumentów:
Sekretariat Urzędu Miasta i Gminy Szczawnica (Dziennik Podawczy)
nr pokoju: 7, I piętro
lub Elektroniczna Skrzynka Podawcza w systemie ePUAP
Tryb odwoławczy:
Nie przysługuje.
Podstawa prawna :
Art. 30 ust.1i4 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. „Prawo geodezyjne i kartograficzne„ Dz. U. Z 2005 Nr 240 poz.2027 r. z późn. zm.
Uwagi i dodatkowe informacje:
-
Opracowała: Jolanta Poręba - Inspektor
Sprawdził pod względem prawnym: Jacek Szpulak - Radca Prawny
Zatwierdził: Tomasz Hurkała - Sekretarz Miasta i Gminy Szczawnica
Wprowadził: Rafał Szatkowski - Informatyk
Data aktualizacji: 30.06.2011 r.