O G Ł O S Z E N I E
Burmistrz Miasta i Gminy Szczawnica ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
w Referacie Finansowo - Budżetowym i Podatków
/ 1 etat /.
I. Nazwa i adres jednostki : Urząd Miasta i Gminy
34-460 Szczawnica ul. Szalaya 103
II. Określenie stanowiska urzędniczego : podinspektor / inspektor /księgowy
budżetowy
III. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem :
Oferty na w/w stanowisko mogą składać osoby które :
1.Wymagania niezbędne:
· obywatelstwo polskie
· wykształcenie : wyższe / preferowane : ekonomiczne, ekonomia , finanse, rachunkowość/
· pełna zdolność do czynności prawnych o korzystanie z pełni praw publicznych
· brak skazania za przestępstwo umyśle lub przestępstwo skarbowe umyślne ,
· nieposzlakowana opinia
· stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym
· znajomość przepisów z zakresu ustawy o rachunkowości i ustawy o finansach publicznych
2.Wymagania dodatkowe:
- umiejętność pracy w zespole ,
- odpowiedzialność , bardzo dobra organizacja pracy, systematyczność , terminowość
- bardzo dobra umiejętność obsługi komputera w tym :programów księgowych
- odporność na stres ,
IV. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) prowadzenie całości spraw związanych z ewidencją analityczną i syntetyczną dochodów budżetowych, a w szczególności dekretowaniu, księgowaniu, uzgadnianiu i analizowaniu dochodów budżetowych zgodnie z obowiązującymi zasadami i klasyfikacją budżetową
2) prowadzenie ewidencji konta 221 (wg. kontrahentów)
3) przyjmowanie, segregowanie i księgowanie dokumentów związanych z dochodami gminy oraz przechowywanie ich w sposób trwały umożliwiający odpowiednie ich archiwizowanie
4) współpraca z poszczególnymi komórkami Urzędu Miasta i Gminy Szczawnica, jednostkami organizacyjnymi i Urzędami Skarbowymi w zakresie uzgodnień dochodów
5) przygotowanie sprawozdań finansowych i dokonywanie analizy budżetowej zgodnie z wymogami klasyfikacji budżetowej i ustawy o rachunkowości
6) prowadzenie analityki do kont majątkowych, prowadzenie ewidencji i rozliczeń do kont majątkowych, uzgadnianie stanów majątkowych, przygotowywanie dokumentów do archiwizacji i prowadzenie spisu spraw w powyższym zakresie
7) sporządzanie sprawozdań majątkowych zgodnie z instrukcją GUS oraz zestawień bilansu budżetu i bilansu jednostki na podstawie syntetyki, sporządzanie bilansu konsolidacji
8) prowadzenie spraw rozliczania inwentaryzacji jednostek UM w zakresie majątku trwałego, wyposażenia i materiałów oraz ewidencji wartości niematerialnych i prawnych
9) prowadzenie spraw w zakresie rozliczeń inwentaryzacyjnych majątku komunalnego – zgodnie z Instrukcją Inwentaryzacyjną
10) odpowiadanie za amortyzację składników mienia komunalnego miasta i gminy, terminowe i prawidłowe jej prowadzenie
11) wykonywanie innych zadań zleconych
V. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny
- życiorys (CV) wraz ze zdjęciem
- kwestionariusz osobowy,
- dokumenty poświadczające wykształcenie (kopie),
- zaświadczenie o niekaralności lub oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo
ścigane z oskarżenia publicznego i przestępstwo skarbowe ,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw
publicznych
- kopia dowodu osobistego
- kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy ,
VI. Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty należy złożyć w terminie do dnia 27 lipiec 2009 r osobiście
w Urzędzie Miasta i Gminy Szczawnica w sekretariacie bądź za pośrednictwem poczty na adres : Urząd Miasta i Gminy Szczawnica ul. Szalaya 103 , w zamkniętej kopercie z dopiskiem : „ Nabór na stanowisko urzędnicze w Referacie Finansowo -Budżetowym i Podatków ”. Dokumenty, które wpłyną do tut. Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
VII. Informacje dodatkowe:
Po upływie terminu składania dokumentów, komisja rekrutacyjna niezwłocznie dokona ich oceny, odrzucając oferty nie spełniające ustalonych wymagań formalnych. Kandydaci , których oferty będą spełniać ustalone wymagania formalne zostaną dopuszczeni do dalszego postępowania rekrutacyjnego. Zostaną również powiadomieni o terminie testów lub rozmów kwalifikacyjnych odrębnym pismem. Wymagane dokumenty: list motywacyjny, szczegółowe CV ( z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, póz. 926 z późn.zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r o pracownikach samorządowych ( Dz.U.08.223 poz.1458 / oraz własnoręcznym podpisem.
Szczawnica, dnia 17.07.2009 r