Nabór na wolne stanowisko pracy w referacie FBP



O G Ł O S Z E N I E

 
Burmistrz Miasta i Gminy  Szczawnica  ogłasza  nabór  na  wolne  stanowisko  urzędnicze
  w Referacie  Finansowo - Budżetowym i Podatków                
 /   1 etat /.



I. Nazwa i adres jednostki : Urząd Miasta i Gminy

34-460 Szczawnica ul. Szalaya 103


II. Określenie stanowiska urzędniczego :    podinspektor / inspektor /księgowy              
                                                                          budżetowy

III. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem :


Oferty na w/w stanowisko mogą składać osoby które :

1.Wymagania niezbędne:

·  obywatelstwo polskie

· wykształcenie : wyższe / preferowane : ekonomiczne, ekonomia , finanse, rachunkowość/

· pełna zdolność do czynności prawnych o korzystanie  z pełni praw publicznych

· brak skazania za przestępstwo umyśle lub przestępstwo skarbowe umyślne ,

· nieposzlakowana opinia

·  stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym

· znajomość przepisów z zakresu ustawy o rachunkowości i ustawy o finansach publicznych


2.Wymagania dodatkowe:

- umiejętność pracy w zespole ,
- odpowiedzialność , bardzo dobra organizacja pracy, systematyczność , terminowość
- bardzo dobra umiejętność obsługi komputera w tym :programów księgowych
- odporność na stres ,


IV. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
 
 
1)     prowadzenie całości spraw związanych z ewidencją analityczną i syntetyczną dochodów budżetowych, a w szczególności dekretowaniu, księgowaniu, uzgadnianiu i analizowaniu dochodów budżetowych zgodnie z obowiązującymi zasadami i klasyfikacją budżetową 
2)     prowadzenie ewidencji konta 221 (wg. kontrahentów)
3)     przyjmowanie, segregowanie i księgowanie dokumentów związanych z dochodami gminy oraz przechowywanie ich w sposób trwały umożliwiający odpowiednie ich archiwizowanie
4)     współpraca z poszczególnymi komórkami Urzędu Miasta i Gminy Szczawnica, jednostkami organizacyjnymi i Urzędami Skarbowymi w zakresie uzgodnień dochodów
5)     przygotowanie sprawozdań finansowych i dokonywanie analizy budżetowej zgodnie z wymogami klasyfikacji budżetowej i ustawy o rachunkowości
6)     prowadzenie analityki do kont majątkowych, prowadzenie ewidencji i rozliczeń do kont majątkowych, uzgadnianie stanów majątkowych, przygotowywanie dokumentów do archiwizacji i prowadzenie spisu spraw w powyższym zakresie
7)       sporządzanie sprawozdań majątkowych zgodnie z instrukcją GUS oraz zestawień bilansu budżetu i bilansu jednostki na podstawie syntetyki, sporządzanie bilansu konsolidacji
8)     prowadzenie spraw rozliczania inwentaryzacji jednostek UM w zakresie majątku trwałego, wyposażenia i materiałów oraz ewidencji wartości niematerialnych i prawnych
9)     prowadzenie spraw w zakresie rozliczeń inwentaryzacyjnych majątku komunalnego – zgodnie z Instrukcją Inwentaryzacyjną
10) odpowiadanie za amortyzację składników mienia komunalnego miasta i gminy, terminowe i prawidłowe jej prowadzenie
11) wykonywanie innych zadań zleconych
 

V. Wymagane dokumenty:

-  list motywacyjny
-  życiorys (CV) wraz ze zdjęciem
-  kwestionariusz osobowy,
-  dokumenty poświadczające wykształcenie (kopie),
-  zaświadczenie o niekaralności lub oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo 
   ścigane z oskarżenia publicznego i przestępstwo skarbowe ,
 - oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw 
    publicznych
-   kopia dowodu osobistego
-   kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy ,


VI. Termin i miejsce składania dokumentów:

Wymagane   dokumenty  należy  złożyć  w terminie   do  dnia   27 lipiec 2009 r osobiście
w Urzędzie Miasta i Gminy  Szczawnica w  sekretariacie  bądź  za  pośrednictwem poczty na adres : Urząd   Miasta  i  Gminy  Szczawnica  ul. Szalaya 103 ,   w    zamkniętej   kopercie                    z  dopiskiem : „   Nabór     na     stanowisko     urzędnicze     w      Referacie    Finansowo -Budżetowym i Podatków  ”. Dokumenty, które wpłyną do tut. Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.

VII. Informacje dodatkowe:

Po upływie terminu składania dokumentów, komisja rekrutacyjna  niezwłocznie  dokona  ich oceny, odrzucając  oferty  nie  spełniające  ustalonych  wymagań   formalnych.   Kandydaci , których oferty będą spełniać ustalone wymagania   formalne   zostaną  dopuszczeni  do  dalszego  postępowania  rekrutacyjnego.    Zostaną   również powiadomieni o terminie testów  lub  rozmów kwalifikacyjnych odrębnym pismem.  Wymagane dokumenty: list motywacyjny, szczegółowe CV ( z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej),  powinny  być opatrzone klauzulą: wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy  dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia         29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych  (Dz. U. z 2002r. Nr 101, póz. 926 z późn.zm.)   oraz  ustawą  z  dnia  21 listopada 2008 r                 o pracownikach samorządowych ( Dz.U.08.223 poz.1458 / oraz własnoręcznym podpisem.
 
 
 
 
Szczawnica, dnia 17.07.2009 r