Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy
O G Ł O S Z E N I E
Burmistrz Miasta Szczawnica ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy -inspektora w Referacie Gospodarki Nieruchomościami , Planowania Przestrzennego , Rolnictwa i Ochrony Środowiska .
I. Wymagania niezbędne:
• wykształcenie –wyższe budowlane ,preferowane: architektura ,planowanie przestrzenne budownictwo ogólne ,konstrukcje ,
• staż pracy – minimalnie rok w samorządzie terytorialnym ,budownictwie ,
• posiadanie obywatelstwa polskiego oraz pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
• nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne,
• cieszy się nieposzlakowaną opinią,
• posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym,
• ogólna znajomość przepisów z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego, Kodeksu Postępowania Administracyjnego , Statutu Miasta , znajomości struktury , podziału zadań i zasad funkcjonowania Urzędu Miasta Szczawnica ,prawa budowlanego, ustawy o zagospodarowaniu przestrzennym , prawa geodezyjnego i kartograficznego ,
• dobra znajomość obsługi komputera ,
II. Wymagania dodatkowe:
komunikatywność w mowie i piśmie,
dokładność, terminowość,
odporność na stres,
umiejętność pracy w grupie.
III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1.Zadania wynikające z ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym z dnia
27 marca 2003 roku z późniejszymi zmianami.
• koordynacja sporządzania projektów planu zagospodarowania przestrzennego,
• sporządzanie i wydawanie wypisów i wyrysów ze studium oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, także z uchylonych i nieobowiązujących,
• prowadzenie rejestrów planów miejscowych , a także wniosków o ich sporządzenie lub zmianę oraz przechowywanie oryginałów planów zagospodarowania przestrzennego uchylonych i nieobowiązujących,
• sporządzenie projektów decyzji ustalającej warunki zabudowy,
• przygotowywanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego w tym analizy warunków i zasad zagospodarowania terenu oraz jego zabudowy, wynikających z odrębnych przepisów oraz stanu faktycznego i prawnego terenu, na którym przewiduje się realizacje inwestycji.
• wykonywanie wstępnych opracowań (koncepcji) zagospodarowania terenów stanowiących mienie komunalne
• prowadzenie rejestru wydanych decyzji o ustaleniu warunków zabudowy oraz decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego,
• przygotowywanie wniosków w sprawie zmian studium i planów miejscowych , także w sprawie sporządzania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
• przygotowywanie projektów odpowiednich uchwał Rady Miasta w zakresie przystąpienia do sporządzenia zmian studium i planów miejscowych oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
• planowanie wydatków na opracowanie planistyczne i opinie specjalistyczne wymagane ustawą
• prowadzenie dokumentacji planistycznej
• organizacja i realizacja procedury planistycznej związanej ze sporządzeniem lub zmianą miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego oraz związanej ze zmianą studium
• przygotowanie dokumentacji w związku z ewentualnymi odszkodowaniami za poniesioną szkodę rzeczywistą wynikającą z uchwalenia miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz realizacja zapisów zawartych w uchwałach Rady Miasta dotyczących tzw. opłat planistycznych
• wydawanie zaświadczeń dotyczących zmian w budowie obiektu w zakresie ich zgodności z przepisami o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz ustaleniami obowiązującego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
• wydawanie zaświadczeń stwierdzających zgodność ( lub sprzeczność) projektowanej inwestycji z ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.
• dbałość o obiekty sportowe i rekreacyjne w tym:
• planowanie i tworzenie obiektów rekreacyjnych na terenie miasta
• organizacja i nadzór nad miejską infrastrukturą turystyczną, rekreacyjno – sportową
• nadzór nad budową , remontami i utrzymaniem obiektów sportowych mienia komunalnego
2. prowadzenie spraw z zakresu ustawy gospodarki nieruchomościami
• opiniowanie projektów podziałów geodezyjnych nieruchomości,
• prowadzenie spraw z zakresu podziału nieruchomości a w szczególności:
a) analiza i ocena przedłożonych do zatwierdzenia operatów pomiarowych pod względem formalno-prawnym i częściowo technicznym,
b) wydawanie decyzji zatwierdzających podziały nieruchomości,
c) wydawanie opinii do wstępnych projektów podziału nieruchomości zgodnie z przepisami
o gospodarce nieruchomościami,
3. prowadzenie mapy ewidencji gruntów i budynków dla potrzeb spraw z zakresu :
a) gospodarki mieniem komunalnym,
b) numeracji nieruchomości
c) planu zagospodarowania przestrzennego
4. prowadzenie spraw z zakresu nazewnictwa ulic i numeracji nieruchomości
• prowadzenie rejestrów numeracji budynków i wprowadzanie zmian na mapie numerycznej
• wydawanie zaświadczeń o lokalizacji budynków dla celów prawnych,
• wydawanie zawiadomień o nadaniu numeracji budynków z przesłaniem do stosownych
organów
• prowadzenie spraw z zakresu nazewnictwa ulic poprzez przygotowanie uchwał i zmiany
numeracji
• zadania z zakresu ustalania granic gminy i ich zmian
5. prowadzenie spraw z zakresu ochrony zabytków
a) ochrona dóbr kultury znajdujących się w granicach administracyjnych miasta,
b) uwzględnianie zadań ochrony zabytków w miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego,
c) działanie w porozumieniu z wojewódzkim konserwatorem zabytków w zakresie użytkowania obiektu zabytkowego zgodnie z zasadami opieki nad zabytkami i w sposób odpowiadający jego wartości zabytkowej,
d) prowadzenie ewidencji dóbr kultury nie wpisanych do rejestru zabytków a znajdujących się na terenie miasta
e) składanie wniosków o wpis do rejestru zabytków dóbr kultury oraz kolekcji, przyjmowanie zgłoszeń oraz niezwłoczne zawiadamianie Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków o ujawnieniu przedmiotu oraz obiektu, który posiada cechy zabytku, o znalezieniu przedmiotu archeologicznego lub odkryciu wykopaliska.
f) uzgadnianie z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków projektów i zmian miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
g) współdziałanie z zarządcami dóbr kultury, urządzeń użyteczności publicznej w zakresie zabezpieczenia przed zniszczeniem,
6) przygotowywanie odpowiedzi na interpelacje i wnioski radnych oraz wnioski komisji Rady
Miasta z zakresu prowadzonych zadań.
IV. Wymagane dokumenty:
• list motywacyjny oraz szczegółowy życiorys zawodowy / CV /,
• kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie ,
• dokumenty poświadczające wykształcenie (kopie),
• kserokopie dokumentów potwierdzające staż pracy ,
• oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz że nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne / zapytanie o karalność /,
• zaświadczenie lekarskie potwierdzające brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym , wystawione przez lekarza posiadającego specjalizację w dziedzinie medycyny pracy ,
• kopia pierwszych trzech stron dowodu osobistego lub kopia nowego dowodu osobistego ,
V. Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty należy złożyć w terminie do dnia 20 lipca 2007 r osobiście w Urzędzie Miasta Szczawnica w sekretariacie bądź za pośrednictwem poczty na adres : Urząd Miasta Szczawnica ul. Szalaya 103 , w zamkniętej kopercie z dopiskiem : „Nabór na wolne stanowisko pracy - inspektora w Referacie Gospodarki Nieruchomościami ,Planowania Przestrzennego ,Rolnictwa i Ochrony Środowiska ”. Dokumenty, które wpłyną do tut. Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
VI. Informacje dodatkowe.
Po upływie terminu składania dokumentów, komisja rekrutacyjna niezwłocznie dokona ich oceny, odrzucając oferty nie spełniające ustalonych wymagań formalnych. Kandydaci, których oferty będą spełniać ustalone wymagania formalne zostaną dopuszczeni do dalszego postępowania rekrutacyjnego. Zostaną również powiadomieni o terminie testów lub rozmów kwalifikacyjnych odrębnym pismem. Lista kandydatów, którzy spełnią wymogi formalne określone w ogłoszeniu o naborze będzie umieszczona w BIP-ie i na tablicach ogłoszeń tut. Urzędu.
Wymagane dokumenty: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, póz. 926 z późn.zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001r. Nr 142, póz. 1593 z póź.zm.) oraz własnoręcznym podpisem.
Szczawnica, dnia 22.07.2007 r.
AN
Autor: LW