Letnia promocja Szczawnicy

Rusza kolejna akcja promocyjna Miasta i Gminy Szczawnica. Uzdrowisko prezentowało będzie swoje walory zarówno w radio jak również w prasie. Reklama radiowa związana z czterotygodniowym cyklem audycji skierowana będzie do słuchaczy RDN Małopolska powiatów: tarnowskiego, bocheńskiego, brzeskiego, dąbrowskiego, mieleckiego, dębickiego oraz Sądecczyzny, a także mieszkańców Polski słuchających radia przez Internet. Radio RDN Małopolska jest rozgłośnią diecezji tarnowskiej, która nadaje całodobowy program dla słuchaczy Małopolski i części Podkarpacia na trzech częstotliwościach: 103,6 FM w Małopolsce i Podkarpaciu, 101,2 FM w regionie nowosądeckim oraz 88,3 FM
w Krynicy. Słucha jej tygodniowo ok. 400 tysięcy osób.

Akcja promocyjna ma zachęcić mieszkańców miejscowości oddalonych zaledwie dwie godziny drogi od Szczawnicy do częstego odwiedzania naszego uzdrowiska oraz korzystania z jego największych atrakcji jak np. Spływ Dunajcem. Akcja promocyjna zakłada ponad 100 spotów reklamowych, transmisje na żywo z terenu Szczawnicy (kolejna 15 lipca w godzinach 10.00-13.00) oraz liczne konkursy z nagrodami ufundowanymi m.in. przez szczawnickich przedsiębiorców(weekendy w Solar Spa, Sanatorium Budowlani, karnety na wyciągi na Palenicę i Arenę Narciarską w Jaworkach jak również uroczystą kolację w „Karczmie u Polowacy”).
Innym rodzajem promocji Szczawnicy jest reklama umieszczana w prasie branżowej. Dotyczy ona takich czasopism jak:
1. „Welcome to Cracow & Małopolska” (miesięcznik)
Kolportowany w najlepszych hotelach w Krakowie, Zakopanem, w porcie lotniczym Balice, w portach lotniczych: Londyn, Paryż – na terenie placówek PLL „LOT”, w placówkach zagranicznych POT, na imprezach targowych: krajowych i zagranicznych Berlin, Londyn, Moskwa, Kijów, Warszawa, Helsinki, Kolonia, Poznań, Praga, Wiedeń, Paryż, Madryt, Rzym, Mediolan), w Izbie Gospodarczej, w placówkach konsularnych państw obcych, w galeriach, biurach podróży, wypożyczalniach samochodów.
2. Obierzy Świat (ogólnopolski magazyn turystyczny) o nakładzie 15 000 egz. dystrybuowany w Ruch S.A., KOLPORTER S.A., EMPIK oraz na krajowych targach turystycznych w Gdańsku, Warszawie, Poznaniu
3. Świat, podróże, kultura (miesięcznik) - Naklad 10 000 egz po polsku i po niemiecku rozdystrybuowany w wybranych punktach informacji turystycznej, biurach podróży, hotelach, pensjonatach, restauracjach, kawiarniach, muzeach, na dworcach PKP i lotniczych, oraz na imprezach:- ITB BERLIN, Glob 2011 - Katowice, Podlaskie Targi Turystycze - Bialystok, GTT - Gdansk, Agrotravel – Kielce.
4. Echo Regionu Małopolska (gazeta informacyjno – reklamowa) kolportowana w województwie małopolskim (z wyjątkiem powiatu nowotarskiego)

Do Szczawnicy ściągać musimy turystów zarówno na krótkie weekendowe przyjazdy jak również na długi wypoczynek. Dlatego z reklamą docieramy do najbliższych okolic Szczawnicy oraz tych położonych dalej. Tak szeroka promocja Szczawnicy w prasie branżowej na terenie całego kraju oraz targach zagranicznych związana jest w tym roku m.in. z przejęciem prezydencji Polski w Unii Europejskiej. Nasz kraj przez pół roku będzie w centrum uwagi całej europy, co stanowi również szansę dla Szczawnicy. Ocenimy to po tegorocznym sezonie” - dodaje burmistrz Grzegorz Niezgoda