Plebiscyt Wielkie Odkrywanie Małopolski 2012


Serdecznie zachęcamy Państwa do oddawania głosów na SZCZAWNICĘ
oraz na zakwalifikowane do drugiego etapu plebiscytu atrakcje turystyczne oraz obiekty funkcjonujące na terenie naszej miejscowości


Zgłoszenia konkursowe należy przesyłać na emitowanych
od 29 czerwca do 25 sierpnia br.
w dzienniku „Gazeta Krakowska” kuponach do głosowania lub przez zakup e-wydania dziennika „Gazeta Krakowska” poprzez SMS Premium

 

kategoria – Miejscowość/gmina turystyczna

SZCZAWNICA
(SMS pod nr 72355 o treści WOM.15)
Koszt jednego SMSa: 2.46 zł z VAT


kategoria – Inwestycja zwiększająca atrakcyjność turystyczną

Promenada spacerowa nad potokiem Grajcarek
(SMS pod nr 72355 o treści WOM.33)
Koszt jednego SMSa: 2.46 zł z VAT

Dworek Gościnny
(SMS pod nr 72355 o treści WOM.32)
Koszt jednego SMSa: 2.46 zł z VAT

Rewitalizacja uzdrowiskowego Parku Dolnego w Szczawnicy wraz z elementami małej architektury
(SMS pod nr 72355 o treści WOM.34)
Koszt jednego SMSa: 2.46 zł z VAT
 

kategoria – Atrakcja/ oferta turystyczna
• Odremontowany kościółek pod wezwaniem św. Jana Chrzciciela


kategoria – baza noclegowa
• Hotel Modrzewie
• Willa Hamernik


kategoria – baza gastronomiczna
• Cafe Helenka

Bieżące wyniki głosowania w trakcie trwania Plebiscytu będą prezentowane na stronie internetowej www.krakow.naszemiasto.pl oraz na stronach współorganizatorów plebiscytu.

Informacja na temat Plebiscytu
Głównymi organizatorami tegorocznego konkursu, którego celem jest wyłonienie i promowanie najciekawszych i najbardziej wartościowych ofert turystycznych w Małopolsce, jest:
• „Polska Gazeta Krakowska”,
• Samorząd Województwa Małopolskiego,
• Małopolska Organizacja Turystyczna,
• Radio Kraków S.A.,
• Polska Organizacja Turystyczna,
• Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego
• Telewizja Polska S.A. Oddział w Krakowie.

Plebiscyt przeprowadzany jest w dwóch etapach.
Etap I Plebiscytu trwał od dnia 15 czerwca do dnia 26 czerwca 2012 r. i obejmował zgłaszanie kandydatur na emitowanych w tym okresie w dzienniku „Gazeta Krakowska” kuponach zgłoszeniowych lub pocztą elektroniczną (plebiscyt@gk.pl).
W dniu 28 czerwca zakończył się pierwszy etap konkursowych zmagań w wyniku, którego Kapituła tegorocznej edycji plebiscytu dopuściła do II etapu 124 obiekty.
Etap II Plebiscytu trwa od dnia 29 czerwca do 04 września 2012 r. i obejmuje głosowanie na zakwalifikowane do tego etapu zgłoszenia w poszczególnych kategoriach, na emitowanych od w dzienniku „Gazeta Krakowska” kuponach do głosowania lub przez zakup e-wydania dziennika „Gazeta Krakowska” poprzez SMS Premium.

W ramach konkursu przez całe wakacje czytelnicy dziennika „Gazeta Krakowska”, radiosłuchacze oraz internauci głosują, na swoich faworytów w siedmiu kategoriach:
1. Miejscowość turystyczna
2. Inwestycja zwiększająca atrakcyjność turystyczną
3. Atrakcja/oferta turystyczna
4. Wydarzenie
5. Baza noclegowa
6. Baza gastronomiczna
7. Gospodarstwa agroturystyczne

Uroczyste ogłoszenie wyników plebiscytu i wręczenie nagród laureatom odbędzie się w dniu 05 października br. u ubiegłorocznego laureata w Muszynie Zdroju.


 

Autor: AS