Nowy Targ, dnia 27.05.2014 r.
OBWIESZCZENIE
Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (jednolity tekst Dz. U. Nr 98 z 2000 r. poz. 1071 z późniejszymi zmianami) oraz art.
STAROSTA NOWOTARSKI zawiadamia, że w dniu 27.05.2012 r. została wydana decyzja dla Zarządu Powiatu Nowotarskiego, ul. Bolesława Wstydliwego 14, 34-400 Nowy Targ, działającego przez pełnomocnika dyrektora Powiatowego Zarządu Dróg w Nowym Targu Pana Roberta Waniczek, nr Z-3/14, znak: BA.6740.4.1.2014.PM o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej pod nazwą: „rozbudowa drogi powiatowej nr K1636 Krościenko n/D – Szczawnica (ul. Główna) w Szczawnicy”,
planowana na niżej wymienionych działkach ewidencyjnych:
a) znajdujących się w liniach rozgraniczających teren inwestycji (w odniesieniu do nieruchomości, które podlegają podziałowi – przed nawiasem pogrubionym drukiem podano numer działki, która powstała w wyniku zatwierdzenia projektu podziału niniejszą decyzją i jest przeznaczona pod drogę; w nawiasie podano numer działki przed podziałem):
17/1 (17), 19/1 (19), 20/1 (20), 21/1 (21), 22/1 (22), 23/1 (23), 24/1 (24), 25/1 (25), 26/2 (26/1), 27/4 (27/2), 27/6 (27/3) 28/3 (28/2), 29/1 (29), 30/1 (30), 31/4 (31/1), 32/1 (32), 33/1 (33), 34/1 (34), 35/1 (35), 36/1 (36), 37/1 (37), 38/1 (38), 39/1 (39), 40/1 (40), 41/1 (41), 42/1 (42), 44/1 (44), 45/1 (45), 46/1 (46), 47/3 (47/1), 62/1 (62), 63/1 (63), 64/1 (64), 65/1 (65), 66/1 (66), 76/1 (76), 77/1 (77), 80/3 (80/1), 81/4 (81/1), 82/3 (82/1), 88/6 (88/4), 89/6 (89/1), 100/1 (100), 101/1 (101), 104/1 (104), 105/1 (105), 107/1 (107), 108/1 (108), 110/1 (110), 112/1 (112), 146/11 (146/7), 154/1 (154), 158/3 (158/2), 185/15 (185/5), 185/17 (185/6), 217/1 (217), 2851/1 (2851), 2873/1 (2873), 2875/3 (2875/1), 2876/16 (2876/11), 5473/1 (5473), 5474/1 (5474) - obręb ewidencyjny 1 Szczawnica,
b) działki przeznaczone pod inwestycję w całości:
48/2, 145/1 - obręb ewidencyjny 1 Szczawnica,
271/1, 271/2, 2854 - obręb ewidencyjny 1 Szczawnica – działki stanowiące pas drogowy DP K1636 Krościenko n/D – Szczawnica,
c) działki leżące w terenie niezbędnym dla realizacji inwestycji:
224/1 – wody płynące - obręb ewidencyjny 1 Szczawnica,
d) działki leżące w terenie objętym obowiązkiem przebudowy sieci uzbrojenia terenu:
64/2 (64), 65/2 (65), 66/2 (66), 76/2 (76), 77/2 (77), 80/4 (80/1), 81/5 (81/1), 82/2, 82/4 (82/1), 84, 85/3, 88/7 (88/4), 89/4, 89/7 (89/1), 92, 93, 96, 97, 98, 99, 100/2 (100), 101/2 (101), 102, 103, 104/2 (104), 105/2 (105), 112/2 (112), 113/3, 116, 145/3, 146/2, 146/9, 146/10, 146/12 (146/7), 154/2 (154), 156/1, 158/1, 158/4 (158/2), 185/1, 185/2, 185/4, 185/16 (185/5), 185/18 (185/6) - obręb ewidencyjny 1 Szczawnica,
6417/4, 6417/5, 6417/17, 6452/50, 6457/27, 6457/29, 6457/31 - obręb ewidencyjny 3 Krościenko n/D,
(numery działek podane w nawiasach – działki przed podziałem, nr działek zaznaczone pogrubionym drukiem – działki które powstały w wyniku podziału ale nie podlegają przekształceniu pod drogę).
Decyzją nr Z-3/14 zatwierdzony został PODZIAŁ NIERUCHOMOŚCI ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W LINIACH ROZGRANICZAJĄCYCH TEREN INWESTYCJI, KTÓRE STANOWIĄ JEDNOCZEŚNIE LINIE PODZIAŁU TYCH NIERUCHOMOŚCI i składają się z działek ewidencyjnych:
Niniejszą decyzją zatwierdza się podział nw. działek:
17, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26/1, 27/2, 27/3, 28/2, 29, 30, 31/1, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 44, 45, 46, 47/1, 62, 63, 64, 65, 66, 76, 77, 80/1, 81/1, 82/1, 88/4, 89/1, 100, 101, 104, 105, 107, 108, 110, 112, 146/7, 154, 158/2, 185/5, 185/6, 217, 2851, 2873, 2875/1, 2876/11, 5473, 5474 - obręb ewidencyjny 1 Szczawnica.
Lp. |
STAN STARY |
STAN NOWY |
PRZEZNACZENIE |
||||
STAN EWIDENCYJNY |
|||||||
Nr działki |
Pow. [ha] |
Nr działki |
ha |
a |
m2 |
||
1 |
17 |
0,0337 |
17/1 |
00 |
00 |
07 |
pod drogę |
17/2 |
00 |
03 |
30 |
dotychczasowe |
|||
2 |
19 |
0,0761 |
19/1 |
00 |
00 |
08 |
pod drogę |
19/2 |
00 |
07 |
53 |
dotychczasowe |
|||
3 |
20 |
0,0753 |
20/1 |
00 |
00 |
08 |
pod drogę |
20/2 |
00 |
07 |
45 |
dotychczasowe |
|||
4 |
21 |
0,0521 |
21/1 |
00 |
00 |
07 |
pod drogę |
21/2 |
00 |
05 |
14 |
dotychczasowe |
|||
5 |
22 |
0,0562 |
22/1 |
00 |
00 |
08 |
pod drogę |
22/2 |
00 |
05 |
54 |
dotychczasowe |
|||
6 |
23 |
0,1029 |
23/1 |
00 |
00 |
14 |
pod drogę |
23/2 |
00 |
10 |
15 |
pod drogę |
|||
7 |
24 |
0,0509 |
24/1 |
00 |
00 |
06 |
pod drogę |
24/2 |
00 |
05 |
03 |
dotychczasowe |
|||
8 |
25 |
0,0551 |
25/1 |
00 |
00 |
06 |
pod drogę |
25/2 |
00 |
05 |
45 |
dotychczasowe |
|||
9 |
26/1 |
0,0720 |
26/2 |
00 |
00 |
06 |
pod drogę |
26/3 |
00 |
07 |
14 |
dotychczasowe |
|||
10 |
27/2 |
0,0678 |
27/4 |
00 |
00 |
06 |
pod drogę |
27/5 |
00 |
06 |
72 |
dotychczasowy |
|||
11 |
27/3 |
0,0048 |
27/6 |
00 |
00 |
01 |
pod drogę |
27/7 |
00 |
00 |
47 |
dotychczasowy |
|||
12 |
28/2 |
0,1348 |
28/3 |
00 |
00 |
14 |
pod drogę |
28/4 |
00 |
13 |
34 |
dotychczasowy |
|||
13 |
29 |
0,0689 |
29/1 |
00 |
00 |
08 |
pod drogę |
29/2 |
00 |
06 |
81 |
dotychczasowy |
|||
14 |
30 |
0,1216 |
30/1 |
00 |
00 |
13 |
pod drogę |
30/2 |
00 |
12 |
03 |
dotychczasowy |
|||
15 |
31/1 |
0,0161 |
31/4 |
00 |
00 |
06 |
pod drogę |
31/5 |
00 |
01 |
55 |
dotychczasowy |
|||
16 |
32 |
0,0540 |
32/1 |
00 |
00 |
10 |
pod drogę |
32/2 |
00 |
05 |
30 |
dotychczasowy |
|||
17 |
33 |
0,1476 |
33/1 |
00 |
00 |
45 |
pod drogę |
33/2 |
00 |
14 |
31 |
dotychczasowy |
|||
18 |
34 |
0,0388 |
34/1 |
00 |
00 |
11 |
pod drogę |
34/2 |
00 |
03 |
77 |
dotychczasowy |
|||
19 |
35 |
0,0384 |
35/1 |
00 |
00 |
10 |
pod drogę |
35/2 |
00 |
03 |
74 |
dotychczasowy |
|||
20 |
36 |
0,0440 |
36/1 |
00 |
00 |
19 |
pod drogę |
36/2 |
00 |
04 |
21 |
dotychczasowy |
|||
21 |
37 |
0,0374 |
37/1 |
00 |
00 |
21 |
pod drogę |
37/2 |
00 |
03 |
53 |
dotychczasowy |
|||
22 |
38 |
0,0635 |
38/1 |
00 |
00 |
54 |
pod drogę |
38/2 |
00 |
05 |
81 |
dotychczasowy |
|||
23 |
39 |
0,0583 |
39/1 |
00 |
00 |
65 |
pod drogę |
39/2 |
00 |
05 |
18 |
dotychczasowy |
|||
24 |
40 |
0,0272 |
40/1 |
00 |
00 |
34 |
pod drogę |
40/2 |
00 |
02 |
38 |
dotychczasowy |
|||
25 |
41 |
0,0251 |
41/1 |
00 |
00 |
33 |
pod drogę |
41/2 |
00 |
02 |
18 |
dotychczasowy |
|||
26 |
42 |
0,1205 |
42/1 |
00 |
01 |
14 |
pod drogę |
42/2 |
00 |
10 |
91 |
dotychczasowy |
|||
27 |
44 |
0,0993 |
44/1 |
00 |
00 |
36 |
pod drogę |
44/2 |
00 |
09 |
57 |
dotychczasowy |
|||
28 |
45 |
0,0337 |
45/1 |
00 |
00 |
14 |
pod drogę |
45/2 |
00 |
03 |
23 |
dotychczasowy |
|||
29 |
46 |
0,0346 |
46/1 |
00 |
00 |
33 |
pod drogę |
46/2 |
00 |
03 |
13 |
dotychczasowy |
|||
30 |
47/1 |
0,0331 |
47/2 |
00 |
00 |
87 |
dotychczasowy |
47/3 |
00 |
02 |
44 |
pod drogę |
|||
31 |
62 |
0,0248 |
62/1 |
00 |
00 |
60 |
pod drogę |
62/2 |
00 |
01 |
88 |
dotychczasowy |
|||
32 |
63 |
0,0179 |
63/1 |
00 |
00 |
33 |
pod drogę |
63/2 |
00 |
01 |
46 |
dotychczasowy |
|||
33 |
64 |
0,0212 |
64/1 |
00 |
00 |
26 |
pod drogę |
64/2 |
00 |
01 |
86 |
dotychczasowy |
|||
34 |
65 |
0,0232 |
65/1 |
00 |
00 |
16 |
pod drogę |
65/2 |
00 |
02 |
16 |
dotychczasowy |
|||
35 |
66 |
0,1008 |
66/1 |
00 |
00 |
25 |
pod drogę |
66/2 |
00 |
09 |
83 |
dotychczasowy |
|||
36 |
76 |
0,1184 |
76/1 |
00 |
00 |
07 |
pod drogę |
76/2 |
00 |
11 |
77 |
dotychczasowy |
|||
37 |
77 |
0,0322 |
77/1 |
00 |
00 |
07 |
pod drogę |
77/2 |
00 |
03 |
15 |
dotychczasowy |
|||
38 |
80/1 |
0,0844 |
80/3 |
00 |
00 |
08 |
pod drogę |
80/4 |
00 |
08 |
36 |
dotychczasowy |
|||
39 |
81/1 |
0,0549 |
81/4 |
00 |
00 |
06 |
pod drogę |
81/5 |
00 |
05 |
43 |
dotychczasowy |
|||
40 |
82/1 |
0,0295 |
82/3 |
00 |
00 |
05 |
pod drogę |
82/4 |
00 |
02 |
90 |
dotychczasowy |
|||
41 |
88/4 |
0,0289 |
88/6 |
00 |
00 |
05 |
pod drogę |
88/7 |
00 |
02 |
84 |
dotychczasowy |
|||
42 |
89/1 |
0,0084 |
89/6 |
00 |
00 |
04 |
pod drogę |
89/7 |
00 |
00 |
80 |
dotychczasowy |
|||
43 |
100 |
0,0282 |
100/1 |
00 |
00 |
05 |
pod drogę |
100/2 |
00 |
02 |
77 |
dotychczasowy |
|||
44 |
101 |
0,0260 |
101/1 |
00 |
00 |
11 |
pod drogę |
101/2 |
00 |
02 |
49 |
dotychczasowy |
|||
45 |
104 |
0,0154 |
104/1 |
00 |
00 |
04 |
pod drogę |
104/2 |
00 |
01 |
50 |
dotychczasowy |
|||
46 |
105 |
0,1044 |
105/1 |
00 |
01 |
13 |
pod drogę |
105/2 |
00 |
09 |
31 |
dotychczasowy |
|||
47 |
107 |
0,0271 |
107/1 |
00 |
00 |
94 |
pod drogę |
107/2 |
00 |
01 |
77 |
dotychczasowy |
|||
48 |
108 |
0,0361 |
108/1 |
00 |
01 |
42 |
pod drogę |
108/2 |
00 |
02 |
19 |
dotychczasowy |
|||
49 |
110 |
0,0929 |
110/1 |
00 |
00 |
58 |
pod drogę |
110/2 |
00 |
08 |
71 |
dotychczasowy |
|||
50 |
112 |
0,0445 |
112/1 |
00 |
00 |
43 |
pod drogę |
112/2 |
00 |
04 |
02 |
dotychczasowy |
|||
51 |
146/7 |
0,1126 |
146/11 |
00 |
00 |
27 |
pod drogę |
146/12 |
00 |
10 |
99 |
dotychczasowy |
|||
52 |
154 |
0,0197 |
154/1 |
00 |
00 |
72 |
pod drogę |
154/2 |
00 |
01 |
25 |
dotychczasowy |
|||
53 |
158/2 |
0,1324 |
158/3 |
00 |
03 |
11 |
pod drogę |
158/4 |
00 |
10 |
13 |
dotychczasowy |
|||
54 |
185/5 |
0,2754 |
185/15 |
00 |
00 |
73 |
pod drogę |
155/16 |
00 |
26 |
81 |
dotychczasowy |
|||
55 |
185/6 |
0,5125 |
185/17 |
00 |
00 |
78 |
pod drogę |
155/18 |
00 |
50 |
47 |
dotychczasowy |
|||
56 |
217 |
0,0971 |
217/1 |
00 |
00 |
19 |
pod drogę |
217/2 |
00 |
09 |
52 |
dotychczasowy |
|||
57 |
2851 |
1,0741 |
2851/1 |
00 |
05 |
90 |
pod drogę |
2851/2 |
01 |
01 |
51 |
dotychczasowy |
|||
58 |
2873 |
0,1867 |
2873/1 |
00 |
00 |
18 |
pod drogę |
2873/2 |
00 |
18 |
49 |
dotychczasowy |
|||
59 |
2875/1 |
0,1814 |
2875/3 |
00 |
00 |
65 |
pod drogę |
2875/4 |
00 |
17 |
49 |
dotychczasowy |
|||
60 |
2876/11 |
0,6563 |
2876/16 |
00 |
01 |
88 |
pod drogę |
2876/17 |
00 |
63 |
75 |
dotychczasowy |
|||
61 |
5473 |
0,0924 |
5473/1 |
00 |
02 |
24 |
pod drogę |
5473/2 |
00 |
07 |
00 |
dotychczasowy |
|||
62 |
5474 |
0,3299 |
5474/1 |
00 |
01 |
73 |
pod drogę |
5474/2 |
00 |
31 |
26 |
dotychczasowy |
Działki w całości przeznaczone pod inwestycje o nr ewid.:
48/2, 145/1 - obręb ewidencyjny 1 Szczawnica,
271/1, 271/2, 2854 - obręb ewidencyjny 1 Szczawnica – działki stanowiące pas drogowy DP K1636 Krościenko n/D – Szczawnica.
Lp. |
STAN EWIDENCYJNY |
PPRZEZNACZENIE |
||||
Nr działki |
Pow. [ha] |
ha |
a |
m2 |
||
1 |
48/2 |
0,0066 |
00 |
00 |
66 |
pod drogę |
2 |
145/1 |
0,0218 |
00 |
02 |
18 |
pod drogę |
3 |
271/1 |
3,0911 |
03 |
09 |
11 |
pod drogę |
4 |
271/2 |
0,0189 |
00 |
01 |
89 |
pod drogę |
5 |
2854 |
0,3683 |
00 |
36 |
83 |
pod drogę |
Informuje się, że zgodnie z art. 12 ust. 4 ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, nieruchomości wydzielone liniami rozgraniczającymi teren planowanej inwestycji o numerach ewidencyjnych opisanych „pod drogę”, stają się z mocy prawa własnością Powiatu Nowotarskiego z dniem, w którym decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej stanie się ostateczna, za odszkodowaniem ustalonym w odrębnej decyzji administracyjnej. Pozostałe działki, powstałe w wyniku zatwierdzenia podziału nieruchomości, znajdujące się poza liniami rozgraniczającymi terenu planowanej inwestycji pozostają we władaniu dotychczasowych właścicieli.
W przypadku, w którym dotychczasowy właściciel lub użytkownik wieczysty nieruchomości objętej decyzją o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej odpowiednio wyda tę nieruchomość lub wyda nieruchomość i opróżni lokal oraz inne pomieszczenia niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 30 dni od dnia w którym decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej stanie się ostateczna – wysokość odszkodowania powiększa się o kwotę równą 5% wartości nieruchomości lub wartości prawa użytkowania wieczystego.
Strony postępowania mogą zapoznać się z treścią decyzji w Wydziale Administracji Budowlano-Architektonicznej Starostwa Powiatowego w Nowym Targu, ul. Bolesława Wstydliwego 14 (II piętro, pokój 3.35) w godzinach urzędowania, w terminie 14 dni od ukazania się niniejszego obwieszczenia.
Od decyzji służy stronom odwołanie do Wojewody Małopolskiego za pośrednictwem Starosty Nowotarskiego, w terminie 14 dni od dnia doręczenia.
Zgodnie z art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego decyzję uważa się za doręczoną po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia tj. od dnia ukazania się niniejszego obwieszczenia.