Nabór na wolne stanowisko urzędnicze kierownicze - Sekretarza MiG


O G Ł O S Z E N I E

Burmistrz Miasta i Gminy Szczawnica ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze kierownicze.

I. Nazwa i adres jednostki: Urząd Miasta i Gminy, 34-460 Szczawnica, ul. Szalaya 103

II. Określenie stanowiska urzędniczego: Sekretarz Miasta i Gminy Szczawnica

III. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem:

Osoba ubiegajaca się o zatrudnienie musi spełniać nastepujące wymagania niezbędne i dodatkowe do zatrudnienia na powyższym stanowisku:

1. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie

- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych

- niekaralność za przestępstwa popełniane umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe

- nieposzlakowana opinia

- doświadczenie w pracy na stanowiskach urzędniczych w jednostkach samorządu terytorialnego lub w administracji rządowej

- staż pracy - minimum czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w j.s.t w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych

jednostkach lub osoba posiadająca co najmniej czteroletni staż na stanowisku urzędniczym w j.s.t oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym winnych jednostkach finansów publicznych

- wykształcenie wyższe – preferowane administracyjne, prawnicze, zarządzanie zasobami ludzkimi

- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku kierowniczym.

- brak przynależności do partii politycznej


2. Wymagania dodatkowe:

- znajomości regulacji prawnych w zakresie struktur i funkcjonowania administracji samorządowej

- znajomość struktury organizacyjnej Urzędu Miasta i Gminy Szczawnica

- doświadczenie zawodowe w zakresie kierowania zespołem i koordynacji działań

- samodzielność kreatywność, komunikatywność

- odporność na stres

- mile widziane: poświadczenie bezpieczeństwa, znajomość i praktyka związana z procedurami pozyskiwania funduszy unijnych

 
IV. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

- wykonywanie obok funkcji Sekretarza obowiązków Kierownika Referatu Organizacyjno – Administracyjnego

- realizacja zadań z zakresu organizacji pracy, a w tym w szczególności:

1) zapewnienie sprawnej organizacji pracy i funkcjonowania Urzędu i jego wszystkich Referatów - usprawnianie prac Urzędu oraz wprowadzanie nowych metod i technik zarządzania

2) opracowywanie i aktualizacja Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy, kontrola jego funkcjonowania oraz przedstawianie wniosków wynikajacych z kontroli

3) opracowywanie i aktualizacja Regulaminu Pracy Urzędu Miasta i Gminy

4) organizacja prac w zakresie opracowywania i aktualizacji Statutu Miasta i Gminy oraz statutów jednostek pomocniczych

5) organizacja prac zwiazanych z przeprowadzaniem okresowych ocen pracowników samorządowych

6) sprawowanie nadzoru realizacją zadań dot. skarg i wniosków

7) nadzorowanie realizacji zadań z zakresu polityki informacyjnej w Biuletynie Informacji Publicznej

8) wnioskowanie w sprawach zatrudniania kierowników jednostek organizacyjnych miasta

9) nadzór i koordynacja pracy pracowników referatu

10) ogólny nadzór nad stosowaniem prawa, a w szczególności przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego, w tym zakresie ścisła współpraca z Radcą Prawnym Urzędu

11) koordynacja i nadzór nad realizacją zarządzeń Burmistrza

12) kompletowanie i przechowywanie aktów normatywnych oraz zbioru przepisów prawa powszechnie obowiązującego

13) nadzorowanie terminowości załatwiania spraw zgodnie z KPA oraz Instrukcją kancelaryjną

14) nadzór na wykonywaniem przez referaty zaleceń pokontrolnych z kontroli wewnętrznych i zewnetrznych

15) prowadzenie spraw związanych z dyscypliną pracy, w tym prowadzenie kontroli dyscypliny pracy

16) przyjmowanie ustnych oświadczeń woli u spadkobierców

17) współpraca z Radą Miejską i organami jednostek pomocniczych

18) nadzór nad wykonywaniem prac związanych z wyborami parlamentarnymi, prezydenckimi, samorządowymi, przeprowadzaniem referendów oraz spisów

19) zastępowanie Burmistrza Miasta i Gminy w razie nieobecności jego i jego Zastępcy w sprawach zastrzeżonych do kompetencji Kierownika Urzędu oraz posiadanych upoważnień

20) nadzorowanie realizacji zadań z zakresu polityki informacyjnej w Biuletynie Informacji Publicznej

21) podpisywanie pism i decyzji w ramach i trybie art. 39 ust. 2 ustawy samorzadowej

22) wykonywanie innych zadań na polecenie lub z upoważnienia Burmistrza Miasta i Gminy

 

V. Informacja o warunkch pracy na stanowisku:

1. Miejsce pracy: praca w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Szczawnica ul. Szalaya 103 oraz w razie konieczności w terenie. Bezpieczne warunki pracy

2. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze pow. 4 godz.

3. Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę zawartą na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony

4. Zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy

5. Wynagrodzenie ustalone zgodnie z rozporządzaniem Rady Ministrów w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych /Dz.U z 2014 r. poz.1786/ oraz regulaminu wynagradzania pracowników Urzędu Miasta i Gminy Szczawnica /Zarządzenie nr.26/2009 z póz.zm./.

6. Wynagrodzenie wypłacane do 28 dnia każdego miesiąca

7. Kontakty bezpośrednie i telefoniczne z klientami Urzędu

 

VI. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedającym datę ogłoszenia wskażnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta i Gminy Szczawnica w rozumieniu przepisów o rehabilitcji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6 %.


VII. Wymagane dokumenty:

- list motywacyjny

- życiorys /CV/ z opisem dotychczasowej działalności zawodowej

- kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz kwalifikacje zawodowe

- kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń o zatrudnieniu

- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych

- oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe

- kserokopia dowodu osobistego

- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie

- oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku /w przypadku zatrudnienia , kandydat zostanie skierowany na badania lekarskie wstępne do wskazanego lekarza medycyny pracy/

- oświadczenie kandydata o nie przynależności do partii politycznych lub oświadczenie o rezygnacji z przynależności do partii politycznych /aktualne na dzień nawiązania stosunku pracy Sekretarz zgodnie z art.5 ustawy o pracownikach samorządowych nie ma prawa tworzenia partii politycznych ani przynależności do nich/


VIII. Termin i miejsce składania dokumentów:

Wymagane dokumenty należy złożyć w terminie do dnia 6.02.2015 r. do godz.15.30 osobiście w Urzędzie Miasta i Gminy Szczawnica w sekretariacie bądź za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Miasta i Gminy Szczawnica ul. Szalaya 103, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko urzędnicze kierownicze – Sekretarza Miasta i Gminy. Dokumenty, które wpłyną do tut. Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.


IX. Informacje dodatkowe:

Po upływie terminu składania dokumentów, komisja rekrutacyjna niezwłocznie dokona ich oceny, odrzucając oferty nie spełniające ustalonych wymagań formalnych. Kandydaci, których oferty będą spełniać ustalone wymagania formalne zostaną dopuszczeni do dalszego postępowania rekrutacyjnego. Zostaną również powiadomieni o terminie testów lub rozmów kwalifikacyjnych odrębnym pismem.

Wymagane dokumenty: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych ( tj. Dz.U.z 2014 r.poz.1182 ) oraz ustawą z dnia 21.11.2008 r o pracownikach samorządowych ( Dz.U.z 2014. poz.1202 ) oraz własnoręcznym podpisem.

 

Szczawnica, 23.01.2015 r.