BURMISTRZ MIASTA SZCZAWNICA
OGŁASZA KONKURS NA STANOWISKO
KOMENDANTA STRAŻY MIEJSKIEJ
1. Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie wyższe,
b) co najmniej 5-letni staż pracy, w tym co najmniej 2-letni na stanowiskach urzędniczych w jednostkach: marszałkowskie, wojewódzkie, samorządowe jednostki organizacyjne, starostwa powiatowe, powiatowe jednostki organizacyjne, jednostki pomocnicze gminy oraz gminne jednostki i zakłady budżetowe, lub na innych kierowniczych stanowiskach państwowych,
c) opracowanie i prezentacja koncepcji pracy Straży Miejskiej,
d) posiadanie obywatelstwa polskiego,
e) ukończony 21 rok życia i posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
f) znajomość ustawy o strażach gminnych wraz z ustawami pokrewnymi, oraz ustawy o samorządzie gminnym,
g) uregulowany stosunek do służby wojskowej,
h) nieposzlakowana opinia,
i) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
j) niekaralność.
2. Wymagania dodatkowe:
a) prawo jazdy kategorii A i B,
b) co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w organizacjach zapewniających bezpieczeństwo,
c) mile widziane ukończone szkolenie podstawowe strażników gminnych, lub uczestnictwo w powyższym kursie.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) organizowanie i zapewnienie sprawnego funkcjonowania Straży Miejskiej, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o strażach gminnych (Dz. U. z 1997 r. Nr 123, poz. 779 z późn. zm.), oraz Regulaminem Straży Miejskiej w Szczawnicy,
b) nadzór nad prowadzeniem dokumentacji, współdziałanie z Policją, Strażą Graniczną, Strażą Pożarną i innymi jednostkami,
c) prowadzenie postępowań w sprawach o wykroczenia,
d) reprezentowanie Straży Miejskiej na zewnątrz.
4. Warunki pracy:
- miejsce: siedziba Straży Miejskiej w Szczawnicy ul. Szalaya 84,
- pierwsza umowa o pracę zostanie zawarta na okres próbny.
5. Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV),
b) list motywacyjny,
c) dokument poświadczający wykształcenie ( świadectwo, dyplomy lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów),
d) inne dodatkowe dokumenty świadczące o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
e) kserokopia książeczki wojskowej oraz oryginał do okazania,
f) informacja z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności,
g) zaświadczenie o stanie zdrowia, pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku Komendanta Straży Miejskiej,
h) kopia trzech pierwszych stron dowodu osobistego lub kopia nowego dowodu osobistego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
i) koncepcja pracy Straży Miejskiej w Szczawnicy.
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Konkurs na Komendanta Straży Miejskiej” w terminie do dnia 10 sierpnia 2007 r.
- osobiście w Urzędzie Miejskim w Szczawnicy ul. Szalaya 103, sekretariat pok. Nr 10,
- lub pocztą na adres: Urząd Miasta w Szczawnicy ul. Szalaya 103, 34 - 460 Szczawnica.
Oferty które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej) powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dnia 22.03.1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.).”
6. Informacje dodatkowe:
a) kandydaci zostaną listownie powiadomienie o terminie konkursu,
b) ofert odrzuconych urząd nie zwraca,
c) więcej informacji na temat konkursu pod numerem telefonu - (0-18) 262-22-03.
7. Powołanie Komendanta Straży Miejskiej poprzedzone zostanie zasięgnięciem opinii Komendanta Wojewódzkiego Policji w Krakowie.