V Turniej Drużyn Amatorskich w piłce siatkowej

 

REGULAMIN
„V Turnieju Drużyn Amatorskich w piłce siatkowej
o Puchar Burmistrza Miasta i Gminy Szczawnica”

 

1. Cel:
- popularyzacja piłki siatkowej w środowisku miejskim,
- integracja mieszkańców miasta i gminy Szczawnica,
- zaprezentowanie formy spędzania czasu wolnego – aktywnie, bez uzależnienia od nałogu,
- popularyzacja zdrowej – sportowej rywalizacji mieszkańców miasta i gminy Szczawnica.

2. Organizator:
- Burmistrz Miasta i Gminy Szczawnica
- Miejski Ośrodek Kultury w Szczawnicy

3. Termin i miejsce:
- mecze rozgrywane będą od 1 marca 2010 r. do 31 marca r. w godzinach popołudniowych,
- sala gimnastyczna Szkoły Podstawowej nr 1 w Szczawnicy oraz w zależności od liczby zgłoszonych uczestników, sala gimnastyczna Gimnazjum Publicznego. Organizator zastrzega sobie prawo ustalenia terminarza oraz godzin rozgrywanych spotkań.

4. Uczestnictwo:
- prawo startu mają zrzeszeni /drużyny amatorskie/ i nie zrzeszeni mieszkańcy miasta Szczawnica i zatrudnieni bądź uczący się na terenie miasta, zorganizowani w drużynę, co najmniej 5 – osobową,
- w skład drużyny mogą wchodzić maksymalnie dwaj zawodnicy nie będący mieszkańcami /nie pracujący – uczący się/ miasta;
- w skład drużyny obligatoryjnie musi wchodzić jedna kobieta,

5. System rozgrywek:
- każdy z każdym lub w grupach, w zależności od liczby zgłoszonych drużyn (w grupie gra każdy z każdym, zwycięzcy grup grają o miejsce pierwsze i drugie, drugie drużyny grają o miejsce trzecie i czwarte).
- zawodnik, który rozegrał w danej drużynie jedno spotkanie nie może grać w innym zespole,
mecz należy weryfikować walkowerem, jeżeli:
- drużyna ma skład 4 osobowy,
- w składzie osobowym drużyny brakuje kobiety
- drużyna nie stawi się na mecz z własnej winy,
- w drużynie grał nieuprawniony zawodnik,
- o rozgrywkach i terminach rozgrywek zawiadamia Organizator na stronie internetowej www.mok.szczawnica.pl oraz www.szczawnica.pl

6. Zgłoszenia:
- zgłoszenie drużyny należy dostarczyć do Miejskiego Ośrodka Kultury w formie pisemnej - na załączniku nr 1 do niniejszego regulaminu
- pisemne zgłoszenie drużyny dokonuje kapitan drużyny. Zabrania się dopisywania w trakcie trwania zawodów nowych zawodników. Ostateczną listę zatwierdza Organizator. Na liście należy podać imię i nazwisko, adresy zawodników oraz kontakt do kapitana /telefon komórkowy, adres e-mailowy/
- zgłoszenia w formie pisemnej do dnia 26 lutego przyjmuje MOK Szczawnica (e-mail: mokszczawnica@pro.onet.pl)
Wydrukowany i podpisany formularz zgłoszenia należy przedłożyć najpóźniej przed pierwszym meczem Organizatorowi.
Druk zgłoszenia dostępny jest na stronie internetowej www.szczawnica.pl lub
www.mok.szczawnica.pl

7. Nagrody:
- drużyna, która zajmie I miejsce otrzyma Puchar Burmistrza Miasta i Gminy Szczawnica,
- drużyny zajmujące miejsca I – III otrzymują dyplomy,
- za zajęcie miejsca I do II Burmistrz Miasta i Gminy Szczawnica ufunduje nagrody rzeczowe związane ze sportem do wysokości: I miejsce – 500,00 zł,
II miejsce – 300,00 zł,
Nagrody, po uzgodnieniu z premiowanymi drużynami zostaną dostarczone drużynie za pokwitowaniem w terminie do dnia 30 kwietnia 2010

8. Zasady finansowania:
- koszty przejazdu, ubezpieczenia i inne organizacyjne pokrywają zainteresowane drużyny,
- opłata startowa wynosi 10,00 zł od każdego zgłoszonego zawodnika /wpisowe przeznaczone zostanie na pokrycie kosztów wynajęcia hali sportowej/.
Kapitan zespołu zobowiązany jest uregulować należność z tytułu opłat startowych przed rozpoczęciem pierwszego meczu.
Opłaty startowe należy regulować wpłacając określoną kwotę w siedzibie Miejskiego Ośrodka Kultury w Szczawnicy, ul. Główna 6

- koszty organizacyjne turnieju /m.in. sędzia, nagrody/ pokrywa Organizator,

9. Klasyfikacja:
O zajętym miejscu decydują:
- ilość zdobytych punktów ( wygrana 1 pkt. przegrana 0 pkt.)
- przy równej ilości punktów decyduje: różnica setów - większa ilość wygranych setów,
- przy jednakowej różnicy setów – stosunek małych punktów – zdobytych do straconych,
- wynik bezpośredniego spotkania,

10. Drużyna liczy, co najmniej 5 graczy plus max do 3 rezerwowych. Obowiązuje strój sportowy i obuwie o jasnej podeszwie (halowe).

11. Zawody odbywają się zgodnie z przepisami PZPS. Sprawy sporne rozstrzyga Sędzia Główny zawodów.

12. Postanowienia końcowe:
- organizator nie ponosi odpowiedzialności z tytułu indywidualnego ubezpieczenia zawodników od wypadku, kradzieży, zagubienia, uszkodzenia sprzętu i odzieży,
- w sprawach rozgrywek można kontaktować się z przedstawicielem organizatora P. Piotrem Gąsienicą
- interpretacja niniejszego regulaminu należy wyłącznie do Organizatora.
 

 

POBIERZ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY