II Międzynarodowy Masowy Bieg PIENINY 2007

REGULAMIN II MIĘDZYNARODOWEGO MASOWEGO BIEGU
PIENINY 2007

 
§ 1. Cele:


- Upowszechnianie biegania jako formy ruchu najskuteczniej wpływającej na wzrost wydolności fizycznej i ogólny stan zdrowia;
- Popularyzowanie tej formy ruchu wśród dzieci, młodzieży i dorosłych;
- Kontynuowanie celów i zadań wychowania fizycznego i zdrowotnego;
- Stworzenie uczniom i dorosłym warunków do czynnego uprawiania sportu.



§ 2. Organizator.


Głównym organizatorem II Międzynarodowego Masowego Biegu Pieniny 2007 jest Fundacja Dzieci Pienin z siedzibą w Krościenku n. D., ul. Pienińska 2, tel.: 262 32 23, 262 30 70, tel.kom.695 770 629 strona http://www.fdp.net.pl
Współorganizatorami imprezy są:
- Urząd Miasta Szczawnica;
- Publiczne Gimnazjum w Szczawnicy;
- Klub Sportowy „Pieniny” w Szczawnicy;
- Graniczna Placówka Kontrolna Straży Granicznej w Niedzicy;
- Rozlewnia naturalnej wody mineralnej Kinga Pienińska w Krościenku;
- Grupa Podhalańska GOPR.


§ 3. Biuro Organizacyjne.


Biuro Organizacyjne turnieju znajduje się w Krościenku n. D., ul Pienińska 2, tel. (018) 262 32 23, 262 30 70, tel.kom.695 770 629, adres e-mail: fundacja@fdp.net.pl. Jest ono czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-14.00.


§ 4. Termin zawodów –


12 października 2007 r., godzina 9.00.


§ 5. Miejsce zawodów 

 drogi w Szczawnicy i w Przełomie Dunajca.



§ 6. Uczestnictwo.


1. W zawodach uczestniczą reprezentacje szkół, klubów z Polski i ze Słowacji w sześciu kategoriach wiekowych:
- Uczniowie szkół podstawowych – rocznik 1997;
- Uczniowie szkół podstawowych – rocznik 1996;
- Uczniowie szkół podstawowych – rocznik 1995;
- Uczniowie szkół gimnazjalnych – rocznik 1992 i młodsi;
- Uczniowie szkół ponadgimnazjalnych – rocznik 1988 i młodsi;
- Zawodnicy z klubów i osoby indywidualne - rocznik 1987 i starsi.
2. Prawo reprezentowania danej szkoły mają uczniowie aktualnie do niej uczęszczający a klubów czynni zawodnicy .
3. Do zawodów zawodnicy zgłaszani są na imiennych listach podpisanych przez dyrektora szkoły i opiekuna – nauczyciela wychowania fizycznego (załącznik nr 1).Kluby i niezrzeszeni zgłaszają udział na tych samych wzorach list.
4. Każda drużyna musi mieć opiekuna, który odpowiada za zawodników podczas zawodów.
5. Do zawodów sportowych dopuszczeni są uczniowie bez dodatkowych badań lekarskich, posiadający grupę dyspanseryjną A lub B, uczestniczący czynnie w zajęciach wychowania fizycznego i wymienieni na zgłoszeniu danej szkoły a zawodnicy klubowi i niezrzeszeni - z aktualnymi badaniami lekarskimi.
6. Każdy uczestnik ma prawo startu tylko w jednej kategorii wiekowej.
7. Ilość zawodników z danej szkoły, klubu jest nieograniczona.
8. Termin zgłoszenia do zawodów upływa dnia 9 października o godzinie 13.00.

§ 7. Program zawodów.


1. Zawody odbywają się w formie indywidualnej dla dziewcząt i chłopców, kobiet i mężczyzn.
2. Przed biegiem każdy uczestnik otrzymuję kartę startową, którą oddaje po ukończeniu biegu na mecie. Rocznik 1987 i starsi startują z numerami startowymi.
3. Szczegółowy harmonogram zawodów:
- Godz. 9.00-spotkanie opiekunów ekip – przy scenie na placu przy kolejce linowej na Palenicę.
SZKOŁY PODSTAWOWE (1000m):
- Godz. 10.00 - start grupy dziewcząt – rocznik 1997, przy karczmie;
- Godz. 10.10 - start grupy chłopców – rocznik 1997, przy karczmie;
- Godz. 10.20 - start grupy dziewcząt – rocznik 1996, przy karczmie;
- Godz. 10.30 - start grupy chłopców – rocznik 1996, przy karczmie;
- Godz. 10.40 - start grupy dziewcząt – rocznik 1995, przy karczmie;
- Godz. 10.50 - start grupy chłopców – rocznik 1995, przy karczmie;
SZKOŁY GIMNAZJALNE (1500m):
- Godz. 11.00 – start grupy dziewcząt – parking przy restauracji Grajcarek.
- Godz. 11.10 – start grupy chłopców – parking przy restauracji Grajcarek.
SZKOŁY PONADGIMNAZJALNE (2000m):
- Godz. 11.20 – start grupy dziewcząt - parking przy restauracji Grajcarek.
- Godz. 11.30 – start grupy chłopców – parking przy restauracji Grajcarek.
GRUPA SENIORÓW( ok.13 000 m):
- Godz. 11.00 – pole namiotowe w Czerwonym Klasztorze.
- Godz. 12.00 – zakończenie zawodów i rozdanie nagród. 

4.Meta wszystkich biegów i rozdanie nagród – plac przy kolejce linowej na Palenicę.


§ 8. Zasady finansowania:


1.Koszty organizacji zawodów ponosi Organizator i współorganizatorzy ze środków własnych pozyskanych od sponsorów.
2. Koszty transportu uczestników ponoszą zainteresowane szkoły i osoby.


§ 9. Nagrody.


1. Za miejsca od I do III w każdej grupie wiekowej przyznawane będą puchary.
2. Za miejsca od I do VI wręczone zostaną nagrody rzeczowe.
3. Miejsca od I do X nagradzamy dyplomami.


§ 10. Uczestnicy zawodów zostaną ubezpieczeni.


SPOSÓB INTERPRETACJI REGULAMINU ORAZ WSZYSTKI SPRAWY SPORNE ROZSTRZYGA ORGANIZATOR. 








 

Autor: LW